عضو شورای شهر تهران از ارسال پرونده تخریب باغ ۳ هزار متری در منطقه ۱ به سازمان بازرسی شهرداری خبر داد.

تخریب و خشکسالی در باغ‌ های شهر

زهرا صدراعظم نوری درباره وضعیت رسیدگی به پرونده تخریب باغ ۳ هزار متری در منطقه یک و همچنین نقش احتمالی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در این پرونده به ایلنا گفت: «صحت سنجی اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود، بسیار مهم است و شاهد انتشار اخباری در این فضا هستیم که صحت ندارند و به راحتی بازنشر می‌شوند. »

او با بیان اینکه برمبنای اخلاق اسلامی نباید اجازه انتشار اخبار تا زمان اطمینان حاصل کردن از واقعیت امر را صادر کرد، ادامه داد: «اگر موضوعی مربوط به آبرو و حیثیت افرد باشد، اخلاق اسلامی حکم می‌کند تا زمانی که نسبت به صحت موضوع اقدامی انجام نشده، ‌هیچ نوع اقدامی در جهت بازنشر انجام نشود. »

او درباره تخلفات احتمالی صورت گرفته در این پرونده و اسناد منتشر شده مبنی بر امضای معاون شهردار تهران به جای شهردار منطقه یک در پرونده انتقال درختان یک ملک عنوان کرد: «پرونده این موضوع از مدت‌ها قبل مطرح بود و هفته گذشته جلسه‌ای با حضور سازمان بازرسی برگزار شد و این پرونده و چند پرونده مشابه دیگر را به سازمان تقدیم کردم تا بررسی‌های دقیق انجام و امضاهای انجام شده در این پرونده صحت سنجی شود و در نهایت جمع‌بندی صورت گیرد.

پس از اعلام نظر سازمان بازرسی شهرداری تهران کمیسیون محیط سلامت، ‌محیط زیست و خدمات شهری نظرات خود را اعلام خواهد کرد. » رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اسناد این تخلفات در فضای مجازی منتشر شده و معاون شهردار تهران اعلام کرده‌، این امضاها جعلی است، تاکید کرد: «اسناد منتشر شده کامل نبود، به همین دلیل درخواست کردیم تا سازمان بازرسی ورود کند، ‌ زیرا به نظر می‌رسد، ممکن است امضاها واقعی نباشند و با مشخص شدن صحت ماجرا با متخلفان از هرنوع باید برخورد جدی و قانونی صورت گیرد. » 

کد خبر 454915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha